do kasy suma: 0,00 zł

Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji
Zapoznaj się z procedurą gwarancyjną, wypełnij formularz zwrotu/reklamacji dostępny TUTAJ i dołącz go do przesyłki.

2. Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu lub paragonem.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt wraz z wypełnionym formularzem RMA (formularz reklamacji) oraz kopią dowodu zakupu należy wysłać na adres:
Aplauz Sp. z o.o. "SERWIS"
ul. Graniczna 19
05-092 Łomianki

Zwrot towaru zakupionego przez internet
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie, dołącz dowód zakupu (paragon/faktura) i wyślij go na nasz adres:

DB Concept sp. z o.o. sp. k.
ul. Jana Kasprowicza 54
01-871 Warszawa

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami koniecznie dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl