Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail, adres do korespondencji, nr telefonu, data zakupu, wskazanie produktu, przyczyna reklamacji oraz dowód zakupu (paragon lub faktura).

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu lub paragonem.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
DB Concept Sp. z o.o. Sp. k.
ul. Jana Kasprowicza 54
01-871 Warszawa

Zwrot towaru zakupionego przez internet
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie, dołącz dowód zakupu (paragon) i wyślij go na nasz adres:

DB Concept Sp. z o.o. Sp. k.
ul. Jana Kasprowicza 54
01-871 Warszawa

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami koniecznie dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl